ΟΤΑΝ Η NICOLE KIDMAN ΞΑΝΑΕΦΕΡΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟ CHANEL NO.5

Chanel no. 5


Το Chanel no. 5 είναι ίσως από τα πιο πολυδιαφημισμένα και γνωστά αρώματα στην αγορά. Η Marilyn Monroe είχε κάνει την επίμαχη δήλωση πως «στο κρεβάτι το μόνο που φοράω είναι Chanel no.5», ξεσηκώνοντας ακόμα πιο πολύ τους άντρες θαυμαστές της, αλλά και κάνοντας όλο και περισσότερες κοπέλες να θέλουν αν της μοιάσουν.

Στις αρχές του 2003 λοιπόν, καθώς οι επώνυμοι μεγάλοι οίκοι μόδας κάνουν απίστευτες καμπάνιες μάρκετινγκ – με τη αυτή του Dior του τότε καλλιτεχνικού διευθυντή John Galliano, να τραβάει ίσως τα περισσότερα διθυραμβικά σχόλια, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Chanel, Karl Lagerfeld που μόλις είχε παρακολουθήσει την ταινία Moulin Rouge με τη Nicole Kidman, είχε την ιδέα να μετατρέψει το κλασικότερο άρωμα του οίκου σε μίνι ταινία.

Μετά από μερικά meetings με τον σκηνοθέτη Baz Luhrmann (που είχε σκηνοθετήσει επίσης το Romeo + Juliet) και τη Kidman σύμφωνη, η νέα διαφημιστική καμπάνια του No. 5 κατέκτησε τις τηλεοράσεις! Το αποτέλεσμα ήταν θεαματικό. Το κλιπ διάρκειας 2 λεπτών (που στη συνέχεια έγινε πολύ μικρότερο για προφανείς λόγους), με συμπρωταγωνιστή τον Βραζιλιάνο Rodrigo Santoro να περιγράφει «Her kiss, her smile, her perfume», έφερε το Chanel No. 5 ξανά στην πρωτιά!

Παραγγείλετε σήμερα το Chanel No 5 από το eShop μας! Για αγορές άνω των 35 ευρώ, τα μεταφορικά είναι δωρεάν!